Zaterdagmis Born naar 18.00 uur

Vervroeging zaterdagmis Born naar 18.00 uur

Op verzoek van velen heeft het kerkbestuur van de Parochie Maria Moeder van Barmhartigheid besloten de heilige mis op zaterdag te vervroegen van 19.15 uur naar 18.00 uur. Dit gebeurt met ingang van zaterdag 12 oktober.

De beweegredenen voor deze verschuiving liggen voor de hand. Voor velen immers is het vroegere tijdstip gunstiger met op die avond te ondernemen activiteiten. Bovendien is het voor menigeen bezwaarlijk om tijdens de winterdagen in het donker van huis te gaan. En zeker niet op de laatste plaats is dit vroegere tijdstip gunstiger voor de vele vieringingen die met kinderen en jongeren gehouden worden.

We geven zodoende graag gevolg aan het verzoek om deze mis te vervroegen en hopen dat dit mooie impulsen geeft aan het kerkbezoek.